خداحافظ سیگار و وبلاگ میراث

سلام

چقدر سخته وقتی کلی حرف توی دل و پشت دندونات گیر کرده و میدونی صفحه وبلاگ کشش اووونهمه وزن و حرف رو نداره

بعد بخوای ته دلت رو هم بریزی بیرون

پس همینجوری از یه جایی شروع میکنم

شما هم گسیختگی و پراکندگیشو به بزرگی خودتون ببخشین

مدتی بود که چیزی به اسم سیگار  گاه به تفنن و گاه به افراط  مهمون انگشتام شده بود

دلایل متفاوتی هم داشتم که شاید بیشترشون خیلی بچه گانه به نظر برسن ( بچه گانه هم هستن ) یه سری مسایل هم توی زندگی -مثل همه آدما - وجود داشت که باعث می شد ترک سیگار رو به تعویق بندازم

پس از اول می گم

سال 83 که واسه ادا  !! جلوی یه دوستی سیگار روشن کرده بودم بهم گفت: تو فقط سیگار رو حروم می کنی و اداشو در میاری

عین بچه ها خواستم بگم که من می تونم بدون ادا واقعا اینکار رو انجام بدم

چقدر بد که تونستم بچه بودنمو اثبات کنم !

یه مشکل یک ماهه دیگه در اوایل سال 84 باعث شد بیشتر سیگار بکشم. درسته که بعدش خیلی کمش کردم و گاه حتی ماه به ماه هم سراغش نمیرفتم اما ترک جدی در کار نبود

تا....

تا بیست و ششم آبان همین امسال از دوستی پرسیدم که اگه سیگار رو ترک کنم...؟

گناه تصمیم شل و وارفته ی خودمو گردن کسی نمیندازم و رسما میگم که محکم پای حرفم نایستادم

شوخی های اینجا و کامنت هایی که توی وبلاگ دلنوشته ها به همراه آقای رها و آقا بزرگ نوشتیم باعث شد کمی بیشتر به حرفی که آبان امسال زده بودم فکر کنم

به تبعات منفی سیگار

به بوی بدش

به آثار مخربش

و به همه چیزای بدی که از سیگار نشات می گیره

بیستم دی ماه که به مناسبت تولد  سهبا  توی یه کامنت نوشتم امروز که همه از گل و شیرینی حرف میزنن منم اینجا رو پر از بوی دود نمی کنم باز هم وعده ی عقب افتاده م بیشتر باعث خجالتم شد

تصمیم گرفتم یه جا

درست و درمون   تمومش کنم

حالا

هیچکس  این نوشته ها رو به خودش نگیره

تفسیری هم روش نذاره لطفا

من  دیگه سیگار نمی کشم

یه چیز دیگه

وبلاگ میراث امشب  آخرین پست خودشو دریافت کرد و رسما به کار خودش پایان داد

شاید یه روز دیگه و یه جای دیگه

بهتر و صحیح تر و از یه نقطه ی استارت دیگه  این وبلاگ مجددا کارشو شروع کنه

اگه به نقطه ی خوبی نرسیدم این وبلاگ بسته می مونه

شما هم محبت کنین و لینکشو برای همیشه از لینکدونیتون پاک کنین

ممنونم که  طی این مدت اومدین و نوشته هامو خوندین و قابل دونستین که نظرتون رو بنویسین

سبز و سربلند باشید

خدانگهدار


کیارش

نظرات 5 + ارسال نظر

امیدوارم موفق شده باشی

[ بدون نام ] 20 مهر 1391 ساعت 12:33

این رو بستین و بلافاصله یکی دیگه باز کردین
که اون هم همین آشه و همین کاسه
...
چه کاری بود؟ خب همین ادامه پیدا میدادین

[ بدون نام ] 20 مهر 1391 ساعت 12:35

چه کاری بود؟ خب همین ادامه پیدا میکرد
یا
چه کاری بود؟ خب همین رو ادامه میدادین

سرزمین آفتاب 23 آذر 1391 ساعت 10:30

خیالت راحت شد حالا؟
اینجا هم تیکیه می ندازی؟ جوجه پاییزه؟

شنگین کلک 26 اردیبهشت 1393 ساعت 02:12 http://shang.blogsky.com

سلام و عرض ادب
این یک دعوتنامه رسمیست از جانب شنگین کلک
که از شما دعوت می کند تادر مراسم جشن تولد وبلاگ
"شنگ" به آدرس http://DideNo.blogsky.com
شرکت فرمایید . دوستان ، آشنایان ، اقوام ، مهربان همسر
و همه کودکانتان نیز دعوتند .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد